დღე-8
დღეს განვიხილეთ საშინაო დავალებები. დავხვეწეთ გარდნერი-ბლუმის მატრიცა.
ძირითადი სამუშაო: ტექნიკური მხარეები განვიხილეთ. ეს პროცესი საინტერესო და სახალისო იყო ჩემთვის. ბლოგის დიზაინი, ფაილების ჩაშენება, გვერდის ჩაშენება.
გავეცანი მე-7 მოდულს-ფასილიტაცია ტექნოლოგიებით და მივხვდი როგორ გავუწიო კლასს დახმარე ტექნოლოგიებით.
დღე-7
.განვიხილეთ მოდული6...გავეცანი თუ როგორ ჩავრთო სასწავლი პროცესში განსხვავებული საჭიროების მქონე მოსწავლეები.რესურსის სახით გამოვიყენე ბლუმისა და გარდნერის მატრიცა.გავეცანი დიფერენცირებული სწავლების 4მეთოდს.
დღეს განვიხილეთ საშინაო დავალებები. დავხვეწეთ გარდნერი-ბლუმის მატრიცა.
ძირითადი სამუშაო: ტექნიკური მხარეები განვიხილეთ. ეს პროცესი საინტერესო და სახალისო იყო ჩემთვის. ბლოგის დიზაინი, ფაილების ჩაშენება, გვერდის ჩაშენება.
გავეცანი მე-7 მოდულს-ფასილიტაცია ტექნოლოგიებით და მივხვდი როგორ გავუწიო კლასს დახმარე ტექნოლოგიებით.
დღე-7
.განვიხილეთ მოდული6...გავეცანი თუ როგორ ჩავრთო სასწავლი პროცესში განსხვავებული საჭიროების მქონე მოსწავლეები.რესურსის სახით გამოვიყენე ბლუმისა და გარდნერის მატრიცა.გავეცანი დიფერენცირებული სწავლების 4მეთოდს.
No comments:
Post a Comment